Puoluefestarit 4-5.12.2021

Olisiko muita foorumilaisia menossa puoluefestareille? Ilmoittauduin, mutta en vielä buukannut majoitusta. Löytyisikö foorumilaisista huonekimppaa?

Majoittuminen

Varaa majoituksesi suoraan Hotelli Korpilammelta. Varaukset suoraan hotellin vastaanottoon: puh: 09–6138 411 tai myynti@korpilampi.fi . Varauskoodilla “Puoluefestarit” voit varata seuraavia huoneita sopimushintaan. Hinnat voimassa voimassa 5.11.2021 saakka. Tämän jälkeen huoneet vapautetaan hotellin omaan myyntiin ja niitä voi varata saatavuuden mukaan päivän hinnoilla.

Hotelli ei varaa yksittäisiä petipaikkoja, joten varaukset on tehtävä huoneittain. Majoituksen hintaan kuuluu mm. runsas buffetaamiainen, pysäköinti ja langaton internetyhteys.

• kahden hengen huone 98,00 €/vrk (tarjolla 100 kpl)
  • Comfort huone 3 hengelle 120,00 €/vrk (tarjolla 30 kpl)
  • Dorm huone 4–6 hengelle (tarjolla 4 kpl)
    • kun huone varataan 4 hengelle 32,00 € /hlö/vrk,
    • kun huone varataan 5 hengelle 30,00 € / hlö/vrk
    • kun huone varataan 6 hengelle 28,00 € / hlö/vrk

Huom! Huonevarauksen voi perua kuluitta 3 vrk ennen tulopäivää . Mikäli peruutus tapahtuu tämän jälkeen, hotelli periii huoneen hinnan huoneen varaajalta.

1 Like

Ehdottomasti puoluefestareille! Meillä on jo parin viiteläisen kanssa majoitus varattuna niin huonekimppaan en taivu. :slight_smile: Tiedossa on myös Viitteen tuottamaa asiaohjelmaa politiikan kuumien perunoiden yhteydessä.

2 Likes

Festarit vielä bookkaamattaa, nimenomaan osin tuon huonevarauksen takia.
Kimppahuone kelpaisi jos löytyy sellainen jakaja jota ei mun cpap-masiinan suhinat häiritse.

Olen kanssa tulossa ja kimppamajoitus voisi sopia! Ajoittainen kuorsaus mahdollista.

Minkähänlaista ohjelmaa siellä on? Iltaunisena ja käytännössä absolutistina puoluefestarit ei kuulosta kovin houkuttelevalta. Jos ohjelmassa olisi jotain luontoretkiä ja lautapelejä, voisin harkita.

@Isidora ohjelma täällä: Puoluefestarit - Opintokeskus Visio

Ohjelmaluonnos ei tosin vielä ole kovin informatiivinen… ehkä @Nonissimo tietää enemmän, mitä nuo ”politiikan kuumat perunat” ovat?

@South ja @jannepeltola minua ei äänet häiritse, laitan plugit korviin. Varaanko huoneen?

1 Like

Ihan satavarmaksi ei vielä pysty lukitsemaan.
Todennäköistä tuonne lähtö kyllä on, mutta vielä pari muuttujaa.

Järjestäjille ideaa ja pelejä mukaan? :slight_smile:

Korpilammen lähiympäristö on tosi kiva - ehkäpä jopa (Kolin jälkeen) lempparein aamiaismaisemani suomalaisista hotelleista.

Ja itse en lainkaan vastusta ajatusta lautapelinurkasta tanssilattian rinnalla. Oman kokemukseni mukaan sinne voisi gravitoitua muutakin vihreää väkeä.

Olenpa yhteydessä järjestäjiin!

1 Like

Loistavaa. Sauna, muutama olut (kohtuudella) ja hyvä lautapeli on paljon kiinnostavampaa kuin diskoilu.

Järjestäjiltä tuli jo positiivinen vastaanotto!

Pyysin siis osoittamaan rauhallisen anniskeluoikeudellisen alueen ja merkitsemään lautapelit ohjelmaan huomion kanssa että omia saa tuoda omalla vastuulla…

Lupasin olla ainakin osan illasta pitämässä silmällä lainapelejä ja meininkiä.

2 Likes

No nyt pitää sitten miettiä mistä löytyy lapsenvahti tai huonekaveri. :sweat_smile:

Mulla on jo varattuna lippu, majoitus ja huonekaveri, jota kuorsaukseni ei häritse.

Minullekin nyt järjestyi huonekaveri toista kautta, joten en ole siis buukkamassa, mutta toivottavasti tämä ketju vielä toimii matchmakingpaikkana.

Oli kyllä hyvät puoluefestarit, kiitos kaikille järjestäjille ja osallistujille.