Politiikka-Suomi -sarja

Katselen tässä tänään ilmestynyttä Politiika Suomi -sarjaa Areenasta. Tää on hyvä, ja olisi hauska vaihtaa ajatuksia jaksoista jos muut katsotte. Itse olen nyt katsonut ensimmäisen ja puolet toista jaksoa. Ensimmäisessä jaksossa käsiteltiin kohuja ja ministerieroja. Haastateltavat ovat hyvin inhimillisinä esillä. Säälitti kyllä jokainen, jopa Väyrynen.

Muutamista tuli kyllä mieleen erilaisia vaihtoehtoja, miten eri tavoin asiat olisivat voineet mennä. Esim. Erosiko Katri Kulmuni liian helposti? Miten hallitusyhteistyö nyt menisi jos Kulmuni olisi Saarikon paikalla?

4 Likes

On katselulistalla, vielä en ehtinyt aloittamaan.

No nyt katsoin ensimmäisen jakson, aikalailla samat fiilikset kuin @Isidora lla. Ehdottomasti jatkan sarjan parissa.

1 Like

Olen kyllä jäänyt ihan koukkuun tähän sarjaan.

1. jaksossa tuli viittaus Väyrysen vuoden 83 Hesarin mielipidekirjoitukseen ”luonnonmukaisesta tietoyhteiskunnasta”, tämä kirjoitus olisi kiinnostavaa kaivaa esille.
1 Like

Eiköhän se löydy Hesarin arkistosta, kun tarpeeksi kaivaa.

Minä katsoin jo kaikki jaksot, kun oli loma viime viikolla. Mietin, että ehkä osasyy oli se, että poliitikot saivat kerrankin puhua ilman keskeytystä. Poliittinen journalismi ei ehkä aina anna tarpeeksi tilaa ihmiselle.