Kasvimaa älypuhelimessa

Harmillinen pieni ongelma kasvimaassa on, että se on ilmeisesti mitoitettu älypuhelinta varten tiettyyn kokoon?

Minulla on Xperia XZ compact. Sivuston sivut eivät näy siinä kokonaisena, vaan sivua joutuu jatkuvasti vähän liikuttamaan ylös-alas, tarpeen mukaan, esim. Kirjoittamisen jälkeen painike “vastaa” ei näy, ennenkuin sipaisen sivua hieman yöspäin.

Tämä aiheuttaa myös vahinkotilanteita, kun sivu päivittää itsensä aina yläasentoon, eivätkä painikkeet siis pysy paikoillaan.

Onko muilla tämmöistä?

Minulla näkyy hyvin xperia XZ2 compactissa. Tosin tässä on piirun verran tarkempi ja isompi näyttö.

Mun hauska viesti keskustelu harjoitelmani robottiystävän kanssa ei oikein etene, kun puhelimesta ei saa yrttiemojia :joy:

Edit. Myönnän, että en näköjään myöskään osaa yhdyssanoja, joten ehkä tää on mun oma henk koht kampanja laskea kynnystä alkaa kirjoitella tänne, että en ees yritä kuulostaa sivistyneeltä ja asialliselta :joy:

1 Like

Ilmeisesti foorumia voi käyttää myös Discourse Hub -appin kautta; ehkä se toimisi paremmin?

Tervetuloa foorumille @arttuv

Kyllä voi, itselläni DiscourseHub iPhonessa pääasiallinen tapa tämän foorumin käyttöön, oikein näpsäkkä. Ilmeisesti myös Androidissa toimii.

https://apps.apple.com/fi/app/discourse-hub/id1173672076

1 Like