Idea: Jäseninfotilaisuus puolueen työryhmähauista

Helviitteen 3v. tilaisuudessa tänään tuli idea, että voisiko järjestää etänä jäseninfon avautuvista työryhmähauista?

Voisi olla tyyliin tunnin etätilaisuus, jokunen valtulainen ja jokunen aiemmin työryhmissä mukana ollut jakamassa kokemuksiaan ja sitten avointa Q&A keskustelua. Tavoitteena informoida ja motivoida mahdollisesti empiviä, mutta ohjelmatyöstä kiinnostuneita jäseniä.

Jos idea kiinnostaa, niin olen vapaaehtoinen auttamaan järkkäilyissä.

Hox. @Nonissimo @jannepeltola

2 Likes

Erittäin hyvä idea! Ryhmien pj-haku alkaa tänään heti, kun vaan jäsenkirje lähtee ulos, jäsenten haku myöhemmin tässä kuussa, eli tässä milloin vain lähiaikoina olisi hyvä.

1 Like

Minua saa nakitella messiin tarvittaessa!

@jannepeltola ja @SariannaMankki Viite järjestää tilaisuuden ensi keskiviikkona. Avasin siitä erillisen ketjun tänne: Kokemuksia ohjelmatyöstä

Janne voin nakittaa sinua näin alkuun, että käypä avaamassa tuohon ketjuun malliksi ajatuksiasi ohjelmatyöstä. Teen saman itse perässä kohta pian.

Mä olen keskiviikkona valitettavasti kiinni kulttuuripoliittisen työryhmän keskustelutilaisuudessa ja kokouksessa, mutta ajatus on kyllä todella kannatettava.

@Nonissimo tämä on vanha ketju ja tilaisuus pidettiin menestyksekkäästi.

Tietysti nyt kun jäsenhaut ovat auki, niin voisi pitää uusinnan.

Aivan. Hupsista. :sweat_smile:

En ole kerennyt hirveästi keskustella ja eilen pitkästä aikaa lueskelin enemmän.